jag älskar livet, det får ni inte ta ifrån mig

Åh vad skönt, skrev precis klart mitt tal till svenska C. Måste bara säga hur sjukt roligt det är, tusen gånger roligare än B-kursen! Så rekommenderar det starkt om någon kan välja det som individuellt val. Det är mest muntlig kommunikation men även skriftlig. Det som gör det ännu bättre för mig är att vi är en liten mysig grupp och att vi fikar varje torsdag!
 
Ska börja skriva om järnåldern innan jag kryper ner i soffan framför Trinny & Susannah. Är så stressad hela tiden, vi kör dubbla tempot i skolan eftersom vi har så lång praktik i vår... Bara att bita ihop, kommer ju vara så skönt sen!
 
HAR FÖRRESTEN BESTÄLLT STUDENTMÖSSA <3
ni ska bara veta hur fin den är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0