lovely

Vilken underbar helg! Kom inte iväg till skolan i fredags pga snön, men alex kom och hämtade upp oss så det blev en åktur till gävle för att äta på max! På kvällen firade jag min fina freddiloo! Igår var jag, hampus och jim på filmmässan i älvsjö, superroligt! Köpte batmangrejer, en seinfeldsäsong och blev fotad med självaste bud bundy! Så jäkla stort med tanke på att jag alltid har tittat på våra värsta år! Åh, han var så himla trevlig också! Jag och hampus blev helt starstrucked haha. Annars har vi myst, kollat på julkalendern såklart! Idag var jag på lunch hos mormor och olle och alldeles strax ska jag, mamma, pappa och hampus adventsfika <3

Kommentarer
Postat av: alice

Cooool:D

2012-12-04 @ 23:20:13
Postat av: Isa

Hihi eller hur :D

2012-12-16 @ 16:37:58
URL: http://mogiisch.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0