yes

 
Fick massa fina kläder av mormor i torsdags, åt cupidosallad och hade jättemysigt. Började skolan i fredags och åkte sen hit (till Hampus). Igår var det 8-kamp, hur kul som helst! Kan inte fatta att mitt lag vann, där fick alla så dom teg! En låda med sprit är ju aldrig helt fel.
 
Snart kommer pappa och hämtar mig, saknar honom och mamma så sjukt mycket! Dom har varit i Italien en heeel vecka. Men jag har ju haft kul här hemma så! Hann träffa dom en stund igår morse iallafall, fick massa presenter av dom! Plånbok i äkta skinn, två väskor, miniflaskor med sprit, tröja, godis mm. Och dom gjorde inte av med så mycket pengar som dom trodde + att euron är låg nu så jag ska få surf på mobilen! Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0