kors i taket

Längsta bloggpausen någonsin... Men ni förstod väl att jag skulle komma tillbaka?
 
Har inte haft ork. Varit sjuk. Gått på penicillin två gånger bara denna sommar. Akuten tre gånger. Ironiskt, jag som alltid är frisk annars! Dåligt väder nästan hela tiden också. MEN som den optimist jag är, är jag glad ändå. Det lilla som är kvar av lovet kommer vara så himla kul. Sen är jag ärligt talat lite småtaggad på skolan också. Ska satsa som ett as nu i trean. Sen så är jag rutinmänniska också. Jag älskar helger. Jag älskar känslan att få ta det lugnt framför tv:n efter en slitig vecka. Eller ännu bättre, att få släppa loss på dansgolvet med ett glas i handen. Eller mysa framför SATC med mina vänner.
 
Vad har jag gjort i sommar då?
Förutom det lilla jag har bloggat om har jag festat, solat när det har gått, varit med mina vänner osv.
 
Var i Järvsö. På Sidskogsdansen. Alltid underbart!
 
Var på Liseberg. Hur kul som helst!
 
Var i Beas stuga i Gudinge. Jättemysigt!
 
Såg Dark Knight Rises. Bästa filmen. Aldrig gråtit så mycket till en film. Älskar Batman. Älskar Bruce Wayne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0