we're moving, we're falling, we step into the fire.

Goder afton mina damer & herrar,
i denna ljuva sommarkväll vistas jag i soffan och förtär synnerligen välsmakande körsbär.

Har haft en jättetrevlig dag med Madde & Nathalie! Allt gick dock inte helt enligt planerna. Vi åkte till Örbyhus för att bada, men när vi kom fram var det jättedåligt väder! Så istället blev det en pizza och efter det en tur till Uppsala för att rota igenom rean i några affärer. Fick med mig en t-shirt hem, äger knappt någon! Smakade nya lyxshaken också, smakar bananasplit. Helt okej, lite väl söt dock. Den smakade lite sprit också (tyckte mina vänner iallafall, dagens ungdomar...).

Pratade nyss i telefon med mitt hjärtegull, ska leka med honom imorgon istället. Förresten så vill jag ligga och pressa som ett as, får ju snart sätta upp efterlysningar efter solen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0