♥ Dag 3 – Mina föräldrar

Jag är en väldigt lycklig person, och en av dom största anledningerna är mina föräldrar. Jag förstår inte hur dom kan vara så underbara och alltid stå ut med mig, är så glad för det! Min mamma heter Malin och är min bästa vän, vi pratar om exakt allt. Hon vill alltid hjälpa mig med minsta larvigaste problemet. Min pappa heter Jonas och får mig alltid att skratta, han är lika sjuk som jag. Jag kan prata om allting med honom också, det är superskönt.

Pappa skjutsar mig jämt vart jag än ska. Han köper vad jag vill. Nej jag är inte bortskämd, här snackar jag t ex godis, inga ponnyhästar haha. Det enda dåliga är att han jobbar otroligt mycket, för tillfället är han butikschef på både Synoptik i Gränby & Tierp. Vi tjafsar ganska ofta, antagligen för att vi är så lika varann.

Mamma jobbar som personlig assistent, men hon är utbildad till kostrådgivare så det vill hon såklart jobba med. Det är en sak jag älskar med henne, vi äter alltid nyttig mat och massa fruktsallad! Jag är lik mamma på utseendet säger dom flesta, vi har några likheter annars också.

Jag beundrar att dom har varit gifta och tillsammans så himla länge! Mamma var 17 år när dom blev tillsammans och nu är hon 42!

Jag har inga syskon, kanske därför jag står dom så nära. Ingen aning faktiskt!
Jag älskar dom verkligen mest av allt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0