Måndag

Mitt bloggande är helt cp just nu, förlåt om jag skriver saker lite hit & dit och ni blir förvirrade x) ska nog snart bli ordning på allt! :)

Nu har ni läst lite om den här skoldan och om helgen :) vi fick fika i skolan av Evelina och som sagt lyxlunch, den var dock äcklig :(

Träffade Lizette på bussen, underbart för det var en hel vecka sen :S

Hade tråkigt när jag kom hem och det hade även Hampus så han kom till mig :D vi hade astrevligt, kollade på Sunes sommar och chillade :D en ascool grej var att jag hade den filmen inspelad och det var flera år sedan så efter den kom ett avsnitt av Sailor Moon :O jag verkligen älskade det när jag var liten, åh nostalgi !

Nu har jag färgat håret svart igen, får hoppas på att den här färgen var bra.



Nu kommer den riktiga gratulationen xD GRATTIS ALICE :D ♥

Kommentarer
Postat av: alice

ÅÅ TACK :D<33333

2010-06-07 @ 23:11:48
Postat av: Hampus

Bra besök om jag får säga det själv :)

2010-06-08 @ 05:43:52
Postat av: Isa

varsågod gumman :D <3333

2010-06-09 @ 20:29:17
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Isa

underbart hb! :) <3

2010-06-09 @ 20:29:59
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0