Grillning i Stadsparken

Igår åkte jag till Uppsala och mötte Nathalie som jag har saknat massor, vi gick och handlade kakor & godis, hihi. Sedan promenerade vi vidare till Stadsparken och mötte Tannaz & massa andra människor :D Tannaz var också fett saknad, sjukt länge sen jag träffade henne :(

Mycket trevlig kväll! Några grillade. Jag & Nathalie gick till donken och köpte hamburgare, haha. En perfekt sommarkväll, det blev aldrig kallt :D

Åkte hem till Nathalie vid tio, halv elva och sov där :) idag tog jag tåget hem samtidigt som hon åkte till Marcus.

Älskar er brudar! :D ♥








Kommentarer
Postat av: tannaz

älskar dig med! kul att du kom, fett saknad äru!<3<3<3<3

2010-06-20 @ 21:04:46
Postat av: Isa

det var jättetrevligt! du med sötnos! <3<3<3<3<3<3<3

2010-06-20 @ 23:37:02
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0