pacman


jag bjuder på den, helt osminkad plus skabb, det ni! HAHAHA...

Ojoj, plötsligt har mer än halva skolveckan gått! Onsdagar = hela förmiddan med Henke. Först blev jag arg på honom, sedan glad och sedan arg igen. Jag satt där med min kaffemugg och så tar han ifrån mig den och säger att elevrådet har sagt åt honom att han inte får dricka kaffe på lektionerna så då fick inte jag heller göra det :o efter lektionen hade kaffet såklart kallnat och då var Henke snäll och gav mig nytt kaffe från lärarrummet :D sedan sa han att vi skulle ha TVÅ läxförhör i historia nästa vecka plus en bokrecension samma vecka (har inte ens läst halva min bok, bra va?! -.-) och så ska vi skriva någon konstig berättelse men den behövde inte vara klar förrän efter sportlovet. Jag menar, chilla mannen, vi har ju nationella prov plus "vanliga" prov i andra ämnen :S

Ska jag förtsätta klaga? Okej. Nu har jag fått nya layouten på Facebook och den suger kewk... Plus att dom har inte gjort klart den ordentligt, den fuckar upp sig tjufyrasju -.-

Ska jag klaga ännu mer? Nu måste jag plugga geografi & öva på spanskaglosor aktivt ända till läggdags, var så jävla trött igår så det blev typ bara en timmes pluggande.

Nej nu ska jag vara positiv. Anna-Carin är fortfarande sjuk så vi hade Samuel på matten idag och då blev det inget jobbande, hehe. Och så hade vi dubbeltimme i fysik, inte kul men ändå chill ;)

Till sist, stort grattis till sötaste Emma Hellstedt som fyller 16år idag! :D ♥

Hörs imorgon, puss !

Kommentarer
Postat av: Lizette

ojojoj vilket klagande inlägg :O

2010-02-11 @ 08:51:08
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

kan behövas ibland, haha !

2010-02-11 @ 22:28:27
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0