Klassfest !

Kom nyss hem från Bäcklösen, det var en helt awesome fest! :D nästan bara folk från min underbara klass !
Generösa med dricka var dom också, bra! :)

Bilder kommer imorgon, för nu ska jag sova ;)

Det sista jag gjorde var att lämna en mascarafläck på Hampus skjorta. Älska är ett starkt ord som många tyvärr använder som vilket vardagligt ord som helst. Men jag älskar min klass. Dom flesta av dom älskar jag verkligen, av hela mitt hjärta. Tanken på att vi snart splittras kan jag knappt tänka på. 9a:4, den oslagbara klassen som ingen annan ens kan tänka sig hur det skulle vara att gå i den, jag är så tacksam ♥

Kommentarer
Postat av: Rebar

"Generösa med dricka var dom också, så bra! :)"

hoppas att din moder läser det ;pPPpPPp

2010-04-25 @ 15:00:33
Postat av: Isa

haha sluta, den risken finns tyvärr ;o

2010-04-25 @ 15:26:48
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0