f-f-f-fredag!

Tjoo alla gangstahs!

Det är fredag och det betyder helg! :o Me like som bara den (y)

Efter skolan åkte jag hem, såg att jag hade fått skolfotot (lägger upp det här nere) och sen kastade jag mig på cykeln till Bea :) Vi hjälpte till med Lukas 10-årskalas :P Lika ruuligt som alltid :)

Synd bara att jag missade klassfesten! Men men, man hinner ju inte med allt :/

Btw så har jag hittat Pontus & Benjamin på Facebook från min gamla klass på Lilla Alby! Fan vad skoj :D

Pussar :))



9a:4, försök att hitta en mer speciell klass <3

Kommentarer
Postat av: Peyman

Så otrolig saknad och älskad klass<333

2009-09-12 @ 14:46:48
Postat av: Isa

vi saknar & älskar dig <333

2009-09-13 @ 10:11:08
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0