filmkväll med bea :*

Tjena tjena. Tog det bara lugnt på dan :) Men sen vid klockan sex kom Bea :D Filmkväll för femte sommaren i rad (y) Vi åt hemgjord pizza, mmmm ;) Sen kollade vi på Twilight och käkade chips. Efter det satte vi oss vid min kära dator och gjorde om min blogg och Bea fixade gadgets åt mig på skrivbordet :D Haha vi är sämst, ställde colaflaskan där det kommer varm luft från datorn, så varm cola fick man njuta av på slutet ;> Btw så hade hon med sig en jättefin tvål till mig som hon hade köpt i typ Helsingborg :)<3

Superkul kväll! :D

Eyyyyy Lizette, du måste hjälpa mig att snygga till menyn! (a)

Pöss <3


Kommentarer
Postat av: Flåddisch!

Eyyyyy Isa, klart jag kan göra de ;) men nyss var de ju du som kunde mest om de här :o

2009-08-16 @ 21:02:58
Postat av: Bea :)

åå den var underbar men inget emot boken men vi var ju lite klantiga på slutet så du skrev x) hehe...

våra underbara traditioner <3

vi måste vara nån dag och sjunga sing star :D <3

2009-08-17 @ 19:37:41
Postat av: Isa

Eyyyy flåddisch, bra bra ;) haha ja men de där med menyn bara dampar sig :o

2009-08-17 @ 20:13:29
Postat av: Isa

elr hur bea :D hahaha jadu!

alltid <3

ja självklart :D <3

2009-08-17 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0