jul & nyår

Allt har varit helt fantastiskt!
 
Jag har färgat håret brunt och jag trivs såå bra. Julafton var perfekt med mina underbara föräldrar. Juldan aka mammas födelsedag också, då kom även Hampus, mormor & Olle och Jeppe & Kristin.
 
Annars har jag kollat på Segemyhr med Alice, varit i Stockholm på mellandagsrean med Cecilia, haft myskväll med Bea och varit massor med min älskling, fått träffa hans kusin bl a :)
 
Nyår var riktigt bra, men oplanerad vilket inte är likt mig. Men ibland är det kul att vara spontan! Först var jag på middag hos Linnea vilket var jättetrevligt (och planerat faktiskt haha). Sedan hade jag ingen aning om vad jag skulle göra och det hade inte Erik heller så vi körde runt lite (coolt) och efter ett tag hämtade vi Hampus & Alex och åkte hem till Alex och bastade. Så allt slutade superbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0