diamonds are a girl's best friend

helluuu! sitter och söndagspysslar lite. planerar, ska strax fixa naglarna och även dammsuga. har haft en kanonhelg! eller hela veckan har varit rolig och spännande faktiskt! i måndags var en nervös dag, det var dels första dan på praktiken och dels var pappa med på tv i vem vet mest. höll på att dö haha och han stod och spände sig och var så jäkla nervös! men duktig var han ju som vann, var med i fredagsfinalen också! jag älskar min praktik! är på gymnasietidningen word. har ju tröttnat på journalistik men trivs bland alla underbara människor som jobbar där och jag får göra roliga saker som att gå på pressvisningar av biofilmer osv. roligare än skolan iallafall! det känns helt fantastiskt att jag inte kommer gå i skolan igen förrän den 15e april!
 
helgen var såå rolig! alex fyllde 19 så vi drog och bowlade, åt mat och drack öl. hur trevligt som helst! igår kom cecilia hit, vi åt pizza och myste till melodifestivalen och spelade monopol. supermys! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0