påsklov!

Så himla skönt!
 
Förra veckan hade jag praktik måndag, tisdag och onsdag bara! Jag och Nathalie var på sminkkurs i måndags på Make Up Store, hur kul som helst! Fick med mig foundation och läppstift hem. Sedan åt vi som vanligt på Taco Bar, mums! I tisdags blev det också en mysig middag, åt på Cupido med Linnea!
 
Lovet började med skärtorsdagen då jag umgicks med David, Lizette och Alice. Så kul att David äntligen var hemma! Vi spelade spel, åt kebab och bytte påskägg! I fredags blev det påskmat med mamma, pappa och mormor. Älskar sill och ägghalvor med rom!!! Sedan kom våra sommargrannar Siv & Solan över och fikade :) resten av helgen har jag varit hos Hampus och bara myst ♥

fick av lizette!! plus en fin äggkopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0