girl look at that body ahhhhhhh

Åh, hej! Har haft lite fullt upp, sjuuukt vad lärarna lastar på oss nu i maj! Igår hade jag i alla fall tid att åka hem till freddiloo <3 hade mycket att prata om, alltid kul! Nu är alla nationella prov klara vilket är mycket skönt. Hörövningen i engelska b var så sjukt svår, ville dö lite.

Idag åt jag och min fina cecilia cupidosallad efter skolan, hur underbart är inte det?! Mormor är hemma hos oss och hon och mamma hade köpt hem havrebollar, jordgubbar och annat smaskigt från marknaden i tierp, mumssss.

bild jag hittade, hey snyggingar<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

spelar tjejerna fortfarande fotboll?:)

2012-05-11 @ 20:05:33
Postat av: Isa

whaat haha?

2012-05-12 @ 10:49:47
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0