fab

Fredag den 13e idag, tycker alltid det är lite obehagligt. Men har hittills haft en riktigt bra dag! Haft underbara människor omkring mig, fick sluta halv elva och fick skjuts både till skolan och hem av pappa! Dock har det hänt en otursgrej, får hoppas att det var det enda för idag! Jag gick till Gränby centrum från skolan för att hälsa på pappa och gå i lite affärer. Helt plötsligt kommer värsta snöstormen och när jag kommer in i centrumet är jag helt stel av kylan, röd i ansiktet och mascara överallt! Uscha. Men ikväll kommer jag ha jättetrevligt! :)

Annars då? Skolan började i onsdags, helt ok men har varit helt död varje morgon. Umgåtts med Emma & Jocke och med Hampus. Astrevligt! Pappa har varit i Åmål hos farmor men kom hem igår, skönt! Att han kom hem alltså, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0