bra

Nu gillar ju inte jag vintern överhuvudtaget tyvärr (tur att jul & nyår finns!) men idag måste jag erkänna är en fin vinterdag! Lagom mycket snö, det går att cykla men är ändå vitt och fint. Inte så kallt heller!

Är på allmänt bra humör. Var hos Hampus igår och kollade på film och spelade spel och pratade massooor, så trevligt så! Fick en jättefin Pacman-mugg i julklapp av honom :)

Idag fick jag ett par timmars besök av Erik, satt vid datorn och hade allmänt trevligt :) & ikväll träffar jag några brudar, blir garanterat askul!


På tal om Pacman-muggen har jag ju inte skrivit vad jag har fått i julklapp av mina andra homies hehe. Av Bea fick jag Letters to Juliet som är en jättegullig film plus en jättefin hårklämma och polkagrisar. Av Lizette fick jag en jättefin necessär med smink och choklad i och av Nathalie en rolig korkskruv och smink :) så nöjd så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0