here comes the mirror man

Inte så mycket skolångest eftersom jag är fylld med positiv energi!

I onsdags kom Hampus hit, vi gjorde glass i min glassmaskin som jag inte hade använt än. GOTT. Smakade som kall vaniljsås i lite fastare form! Vi hade iallafall askul som vanligt, bättre vän får man leta efter!

I torsdags var jag ute och åt med Alice, Patrik, David & Jonna i Gävle. Mycket trevligt. Sov ut ordentligt i fredags för att sedan bege mig till Tierp och möta Eve på perrongen, kändes nästan lite romantiskt. Vi handlade mat, snacks och pizza och åkte sedan hem till "partyhuset" i Hallsta för att umgås en hel helg med världens bästa tjejer. Alltså Eve, Emma och Freddan. Fredagkvällen bestod mest av att dricka vin och spela spel med Viktor & Erik.

Igår slappade vi heeela dan, kollade på Gossip Girl och så. Men började fixa oss framåt kvällen för vi skulle plötsligt på fest! Simon hade ju fyllt 18 men vi hade ingen present så vi var väääldigt kreativa måste jag säga. Kvällen var trevlig!

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0