jullov

Hur underbart är inte det?! Har varit sjukt stressad den här terminen så ska passa på att njuuuuuta nu!
 
Vad har jag gjort på sistone då? Myst i Lizettes nya lya som hon delar med sin kille, jättefin! Julhandlat med Nathalie har jag också gjort och umgåtts med min underbara pojkvän såklart. I tisdags julhandlade jag med min saknade vän Erik, jättekul! Har säkert gjort mer saker haha. Idag blev det iallafall Cupido med Cecilia (som vanligt hihi) för att fira jullovet :)
 
Nu är jag astaggad på jul <3 handlar och slår in paket för fulla muggar!
 
Ursäkta att jag inte lägger ut så mycket bilder här men följ mig på instagram vettja :) isamodigliani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0