shoppa till skolstart

 
Det tycker jag är ett måste varje år. Både kläder och böcker och sånt. Är så sjukt att skolan börjar redan imorgon. Men som jag skrev förut tycker jag det är skönt med rutiner och är redo att satsa järnet i år!

Hur som helst kommer mormor när som helst hit, vi ska åka och shoppa! Både i måndags och igår hade jag körlektion, det går verkligen framåt nu! Och det är så sjukt kul. Har tagit ett allra sista avsked av David, vi var några hos Lizette som spelade kort och åt paj och hade trevligt. I tisdags följde vi tjejer med Evelina när hon tatuerade sig. Det blev så fint!! Är sugen jag också. Någon minigrej vill jag göra! Igår efter jag hade kört bil kollade vi på Neva Evas match och annars har jag och Hampus myst här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0