livet alltså <3

Ibland älskar jag verkligen livet. Får en sån där lyckokänsla "gud vad bra jag har det!". Det är så härligt. Varför jag känner så nu är för att jag har haft en sjukt underbar helg!


Fredagen började med en mycket trevlig dag på praktiken, sen mötte jag Bea i Uppsala för att se Breaking Dawn ♥
När jag är på väg hem ringer Erik & Joey och säger "det är ingen fest utan dig, vi kommer och hämtar dig", hur bra vänner är inte det då?! Så vi åkte till Bäcklösen där det var massa folk, jag hade asroligt! Umgicks lite mer med Hampus efteråt vilket också var trevligt! En riktig lyckodag!

Igår hade jag också supertrevligt! Åkte till Nathalie, vi bakade pepparkakor och lussebullar. Tittade på Mysteriet på Greveholm och mumsade och drack julmust! Myyys helt enkelt :)

Hade saknat att festa så mycket att till och med baksmällan var härlig haha, då är det illa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0