äntligen sol igen! glad

Usch, igår var jag mamma & pappa och fixade nya pass. Blev lika hemsk denna gång! Man blir ju vindögd när man kollar in i den där kameralinsen :S
Iallafall så såg jag ut som en kines på mitt förra och jag ser hög & tjock ut denna gång. Föredrog nästan kinesen. Fast pappa sa att det såg ut som att jag var adopterad haha :(

Jaja, det var en trevlig dag ändå för vi gick och käkade jättegod thaimat och sen åkte jag och tränade!

Håller på och storstädar mitt rum, jag rensar bort allt jag inte vill ha och så. Verkligen grundlig städning! Typ för första gången haha, illa med tanke på att vi har bott här i snart sju år haha...

Saknar hampus så otroligt mycket, tur att jag ska till honom ikväll! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0