fre & lör

Hallå! Igår var det en supersoft dag, det gillar vi. Nu på vårterminen har vi bara en lektion på fredagar. Otroligt skönt, men känns ändå lite onödigt att åka in till Uppsala för att vara där i två timmar. Därför får man hitta på något att göra efteråt. Så igår åkte jag till pappa och gjorde syntest eftersom jag ska övningsköra i vår. Gick bra!
När jag kom hem somnade jag framför teven och sen bakade jag kladdkaka. På kvällen kom älskling hit ♥



Idag sov jag & Hampus till kl 13, det är väldigt länge för mig. Helst när det inte ens är lov, så det var skönt! Vid femtiden åkte jag till Lizette där man blev bjuden på trerätters & drinkar. Supermysigt! Vi spelade spel också, det som jag, Alice & David gav henne i present. Förutom vi fyra så var Allan, Jonna & Anna där :)

Tänker på morfar som skulle ha blivit 66 år idag. Kan inte fatta att han har varit borta i hela fem år. Saknar honom så mycket, det var ju förfan han som lärde mig att dricka kaffe, och åhh han var så underbar på alla sätt & vis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0