♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Kunde inte hålla mig, jag vill också göra den här grejen. Hihi. Kommer göra den i annan färg och typsnitt för att få det lite sorterat :)

Jag heter Isa Elisabet Modigliani och jag fyllde 16 år i höstas. Jag går första året på gymnasieprogrammet 'journalistik med multikompetens' på GUC i Uppsala. Jag trivs riktigt bra, har en supergullig tjejklass, vi har en kille men han kommer och går lite som han vill. Inget illa menat Johannes!

Jag föddes i Solna, växte upp i Sundbyberg, flyttade till Kyrkbyn och nu bor vi i Ullfors utanför Tierp.

På fritiden simmar jag med Danni, är med min underbara Hampus och mina fina vänner! Läxor försöker jag prioritera först, men det blir som det blir, hehe. Älskar tv-serier, helst Sex and the City och Vänner. Min passion är att läsa & skriva. Och att shoppa & fika såklart! På helgerna kan jag göra allt från att sitta hemma med mamma & pappa till att vara på värsta festen. Mitt liv är kul!

Jag är en väldigt positiv person, jag uppskattar allt jag har. Beroende av kaffe & te. Vad kan jag mer säga? Bor med mina fantastiska föräldrar & våran katt Linus.
Resten får ni veta genom att läsa dom kommande inläggen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att det är nån mer som gör den här! Jag har med gjort men är redan klar med alla ;)

Haha!

Kram på dig finaste Isa! <3

2011-01-06 @ 14:35:09
URL: http://jenniecarinaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0