test hihi

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? aaa
2. Har du sett din bästa vän gråta? jao
3. Vad åt du senast? fruktsallad
4. Har du fått någon komplimang idag? nej jag tror inte det, men andra snälla saker :)
5. Har du varit med i en rättegång? nej
6. Är du polare med grannarna? sådär
7. Vilka länder har du bott i? sverige bara
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? haha jag minns inte!
9. Har du haft en stalker? nja inte direkt hehe
10. Minns du dina musiklärares namn? stina, petra, shokh och fredrik
11. Hur bra är din syn? bra!
12. Var är dina syskon just nu? har inga
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? glömmer bort mina drömmar så fort tyvärr, så vet inte vad jag drömde senast
14. Vem ringde dig senast? david
15. Vilken tid gick du upp imorse? kl 6
16. Vad ska du göra i helgen? ska på fest som jag ser så jävla mycket fram emot, och va med älskling
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Jag menar det :s pussar <3

18. Vem är den senaste kändisen du tog på? haha jag vet inte, har hållit om adam tensta iaf
19. Vad finns i din bakficka? har på mig morgonrock haha
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov
21. Vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen
22. Vad ska du göra efter det här? läsa en bok :)

Kommentarer
Postat av: Lizette

haha nejnej hade lämnat in den för att den inte ville starta ;D

2011-02-07 @ 21:08:16
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Lizette

haha nejnej hade lämnat in den för att den inte ville starta ;D

2011-02-07 @ 21:09:16
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0