b-rudar



Hej alla fina, sitter hos pappa och hoppas på att vi ska åka hem snart.
Jag har haft två mysiga dagar :D

Igår sov Nathalie hos mig, vi kollade på Livet enligt Rosa och åt massa gott. Mys ♥
Jag följde henne till bussen idag, och samtidigt tog jag bussen in till Tierp för att möta Madde! Vi gick till Konsum, jättesugna på varsin stor fet semla. Men det fanns bara en kvar. RAGE! Men blev varsin bakelse istället, inte helt fel. Hade varit lite taskigt om en av oss fick semlan kände vi, men självklart tog dom fram typ tusen miljarder semlor när vi hade ätit våra bakelser, JAJA. Supertrevligt var det iallafall, satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Och jag gav Madde en födelsedagspresent ;) mys där med ♥

Nu är det inte långt kvar på lovet. Ska antagligen vila ikväll, lördag & söndag så jag blir riktigt frisk någon gång! Lite less med tanke på att shopping, bowling & fest egentligen stod på schemat...

Annars är livet bra, mer än bra! Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0