merry x-mas

Förkylningen utvecklades till en inte så mysig bihålsinflammation så får ligga här i soffan några dar till, känns som att jag redan har varit sjuk i en evighet......

Tur att jag hade en supermysig julafton trots allt ♥
Juldagen aka mammas födelsedag var också trevlig, mormor & Olle kom över på jullunch och fika :)

Det har skickats hit pengar från farmor, gammelfarfar samt Gun & Torbjörn &
från mina kära föräldrar fick jag Gossip Girl säsong 3, lite andra filmer, pengar, pengar på mobilen, smink, peeling, jättegulligt collage, kläder mm &
mormor & Olle gav mig pengar, dvd-spelare och en glassmaskin + att mormor köpte ju kläder åt mig när vi shoppade.
Så jag är nöjd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0