kaosdag

Var i skolan ett tag, men skippade svenskan för att åka till tierp och gå handledarkurs på bilskolan med pappa. Men vad händer då, joooo tåget står stilla mellan uppsala & storvreta i minst en halvtimme. Till slut börjar vi åka igen, dock i snigelfart. Pappa säger åt mig att kliva av i storvreta och att han hämtar mig där för då kanske vi hinner. Men icke sa nicke, haha :(
Dock fick jag mig ett gott skratt när pappa helt plötsligt kommer lunkande fram på en skogsväg i storvreta och ba "jag hittade bara en gångväg till station så jag har parkerat bilen på ett annat ställe", inget tvivel om vem som är min pappa hehe.
Blev iallafall en french hot dog i månkarbo!

Har pratat i telefon med fina människor nu på kvällskvisten, men nu är det dags att hoppa in i duschen!
Sedan sova, är helt sopslut.
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0