With weapons in the form of words

Har inte gjort något annat än att lata mig idag, så ser en perfekt söndag ut ;) har tittat på några Vänner-avsnitt, kan se säsongerna om & om igen! Sedan har jag suttit här en hel del (ovanligt, njaae) och på kvällen tittade jag på Gossip Girl. Fattade inte så mycket, tror jag har missat en hel säsong eller något xD äsch, det är bra ändå och jag tänker ändå köpa den serien på dvd en vacker dag ;) efter det ringde jag Alice ♥ (saknar henne!) - det blev mycket skratt & planering :] sedan tittade jag på Parlamentet ;)

Hehe, intressant va? Förresten, det här kommer bli en superskön vecka, inga prov eller inlämningsuppgifter! Helt otroligt, har bara några vanliga läxor, men det får man väl ta ;)

Jag känner mig glad, jag känner att det är påväg mot det bättre !


hottie! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0