Sjuk

Var som sagt hemma idag. Men mår mycket bättre nu så om jag inte plötsligt vaknar upp imorgon bitti och mår sämre så ska jag till skolan imorgon! :D idag har jag varit duktig och jobbat matte så jag ligger inte efter längre (y) haha wihoo! Och så har jag gjort klart geografi-PM:et!!!!! SKÖNT! :D

Vad har jag gjort mer? Målat naglarna och vilat bara :) lyssnade på Rolandz nya skiva i Spotify, inte lika bra som den förra tyvärr :(

Gud, för några minuter sedan rasade det MASSOR av snö från taket! Lät som att det åskade eller något, snacka om att mitt hjärta hoppade till där! :O



Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, jag målade mina naglar idag med, med exakt samma färg! Haha kul :)

2010-03-18 @ 23:39:02
URL: http://jenniecarinaandersson.blogspot.com
Postat av: Isa

nej vad läskigt ;o fast coolt! :D

2010-03-19 @ 15:48:38
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0