Oh, so intricate...

Så var det måndag igen. Humöret har tyvärr inte varit på topp idag, men några positiva saker hade dagen att bjuda på som tur var :) Jenny är frisk igen vilket är mycket bra! Killarna var riktigt omogna idag (ni vet att jag älskar er, men idag var ni riktigt jävla barnsliga -.-) för dom började helt plötsligt tjafsa om avslutningströjorna, gaah! På idrotten var jag fortfarande sur så jag var med på uppvärmningen men sen så strejkade jag.

Måndag = Lizette åker bussen, lovely ♥

Hemma jobbade jag lite på geografin och gjorde mig en asgod milkshake ;) och på kvällen boxades jag med Emma H! :D det var riktigt kul & jobbigt, och Emma är så söt, en riktig glädjespridare med mycket komplimanger att ge (oh, jag kan ge mycket komplimanger till henne också såklart) hehe :]

Nej där kom känslan tillbaka, får räkna med lite till tid, fördelen är att det är lite lindrigare nu.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0