En tur till Hällfors :)

Lördag, häärligt :) tog det lugnt på morgonen, kollade på Systrar i Jeans 2 som mamma hade spelat in åt mig, hehe. Den var bra, men det störda var att den slutade som fjärde boken slutar, hmm x)

På dagen tog jag en promenix till Lizette :) solen lyste och allt kändes underbart !
Vi hade det kul, såklart. Pratade mest och lyssnade på kulig musik :D

När jag kom hem myste jag för mig själv med chips, dipp, godis och PÅSKMUST! Och tittade på Hitta Nemo, klockren film! ;D

Imorse åkte David till Österrike, jag & Lizette saknar honom redan, haha :(
Aja, en vecka går fort.


Kommentarer
Postat av: Lizette

hahahaha jaa :D

2010-03-07 @ 11:10:58
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0