Sommarkväll

Igår drog jag en pizza på Brorsans med Madde, Hampus & Dennis. Sen mötte vi Josef & Meijer :) dom tre jag var med från början drog och byttes ganska snabbt ut mot Joey, Freddan & Sara! Vi gungade och hade det mysigt. Mina bussar gick konstiga tider så jag följde med brudarna hem till Freddan :) vi hade det supermysigt!

Drog hem på eftermiddan idag och gjorde mig iordning, sen blev jag upphämtad i en bil med Lizette, David & Jesper :) Davids brorsa skulle skjutsa oss till Tierp men vi märkte att vi inte skulle hinna med det tåget, så snabbt som satan skjutsade han oss till Mehedeby där vi PRECIS hann med tåget! Haha så jävla bra! Åkte till Gävle och åt mat, shoppade lite, satt och pratade och kollade lite på Andreas Johnsson =D

Mycket trevliga dagar!
Nu sitter jag här själv, men Hampus kanske tar sig hit på något galet sätt, vem vet?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0