sounds like a melody

Shue !

Torsdag. Vanlig skoldag :) skabbdag för min del, skönt ibland ;) hemma har jag bara gjort engelskaläxan och grejat lite med bilduppgiften. Jag är så himla frustrerad för Spotify funkar inte pga att någon jävel har failat med någonting, så alla som har Norton (jag t ex) som virusskydd har inte Spotify längre. Jag hoppas dom fixar felet snart, hur ska jag annars överleva? I värsta fall får väl jag leka dataproffs.

Ibland älskar jag gammal musik. Den här låten lyssnade jag mycket på för kanske ett år sedan. Vad som hände sedan vet jag inte, glömte väl helt enkelt bort den, eller tröttnade på den. Men nu älskar jag den ♥
Rubriken och titeln är densamma. Med Alphaville :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0