Lizette 17år !

tjenare

idag började skolan, faktiskt riktigt kul! älskar min klass :] märkte att jag har saknat Eve massor, inte träffat henne på lovet !
Henke gjorde historialektionen rolig (någon som inte har honom som favoritlärare?) genom att jämföra första världskriget med tjejbråk xD han sa typ:

det börjar med att Sara & Emma ger varann blickar och efter ett tag är Freddan & Nallin med i alliansen (?) och lägger ut elaka bilder på varann på bdb och allting slutar med att Isa skriver om det på sin blogg !


haha (y) iaf, på hans svenskalektion gjorde vi nationellt prov :O muntligt svenskt. haha jag trodde inte det var ett riktigt nationellt prov, men det var det nog :S fattar fortfarande inte, äsch det visar sig ;)

vi har ny engelska&spanska-lärare! hon heter Evelina. haha Agneta är borta så jag kommer få Ann-Marie som mentor, min andra favoritlärare (yy) så på engelskan lekte vi. Meijer var klockren (inget ovanligt iofs) fast det inte var meningen:

om det inte är argentina så börjar jag grina !

ja ni hörde ju rimmet ;) btw så fick vi nytt schema, vi kommer sluta tidigt på fredagar! halv två varannan fredag och kl ett varannan! :D

efter skolan stannade jag kvar på showmöte och tog sen tre-bussen hem :) har bara gjort läxor och slappat sen jag kom hem. ja vi har redan fått läxor -.- jaja...


jajamen, ingen mindre än bästa LIZETTE FLOOD fyller 17 bast!! GRATTIS! :D ♥
förutom det så är det ett jobbigt datum...



juste, jag skulle utse Erik till dagens bäst klädda ;D stilig karl som jag har saknat !

Kommentarer
Postat av: Lizette

TAAAAAAAACK :D <3<3<3

2010-01-12 @ 21:34:07
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

så lite så älsk :D <3<3<3

2010-01-12 @ 21:52:56
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Beaa

ska försöka förstå detta med fredagarna x) haha erik står utanför mitt lilla skåp xD

2010-01-12 @ 22:35:25
Postat av: Isa

haha :P oh yeah! ;)

2010-01-13 @ 17:40:29
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0