rosendalsgymnasiet

Tjingeling.

Onsdag! En helt vanlig skoldag. Började läsa boken av Selma Lagerlöf, "Kejsaren av Portugallien" tror jag den hette :P Fanny läser också den, haha !
Killarna kastade ut mig i snön idag, hade inte på mig skor, ytterkläder eller någonting. Suuuuuurt. Hampus & Erik sa att dom gjorde det för att dom älskar mig men visade det på ett annorlunda sätt ;) tack pojkar.
Jag är ju duktig, har redan brytit mitt nyårslöfte om att inte äta godis mitt i veckan. Kunde inte motstå den där Snickersen som låg och väntade på mig på Preem...

Efter skolan åkte jag hem. Fick middag av mormor och sen världens godaste kladdkaka med grädde samt kanelbullar!! Muuums :D
Hon skjutsade mig till Gryttjom där jag klev på 17:17-bussen och satte mig bredvid Emma :) vi mötte pappa vid station i Uppsala och då åkte vi tre till Rosendalsgymnasiet på öppet hus! Det var så PERFEKT! Asså journalistiklinjen, here I come!! Men såklart finns det en hake, dom tar bara in 40 pers. Så nu ska jag plugga så jävla hårt, det går ju lättare när man har ett mål :) fast ska ändå på öppet hus på Fyris imorgon, det skadar ju inte med lite alternativ :)



I'm all out of love, I'm so lost without you
I'm all out of love, what am I without you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0