planeringsmöte (y)



goddag !

idag var det inte riktigt lika kallt, skönt. gick till bussen, det blåste som fan när jag passerade blindtarmen så det blev ju iskallt i slutändan -.-
på bussen satt davido :) vi åkte till tierp och tog sen buss 510 till strömsberg :) där mötte ingen mindre än alice oss :D vi gick hem till henne. satte igång vi hade iaf tur med vädret och började planera, fixa och dona :D kan inte säga vad, men efter vi har firat lizette kan jag säga ;) hehehe hon är nog väldigt nyfiken vid det här laget. sen kollade vi på kvarteret skatan och käkade mat som lennart hade lagat till oss !

sen kom davids mamma och hämtade oss :) alice klev av vid lidl för hon skulle hem till dessie och fira henne (grattis dessie!) och vi andra fortsatte till hemköp för davids mamma skulle handla. själv köpte jag godis (a) och tack vare david köpte jag två julmust för han var ju tvungen att påpeka att det var 2st för 12kr -.- aja, gott :D haha.

dom skjutsade hem mig :) nu har jag bara tagit det lugnt och tittat på bones med mamma. trevlig dag !

mina tankar är vapen som slåss
mina tankar är vapen för oss
mina tankar är det sista som ni tar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0