movie time

Halli hallå :)

Lördag, skööönt. Älskar att vakna tidigt på morgonen och så inser man att man får sova hur länge man vill, underbart !

Mot eftermiddan drog jag mig till min son :) jag borde inte längre behöva förklara att det är David, haha. Först åt vi hembakta semlor, satan vad gott! Årets första semla för mig ;) till middag blev det räkor & löjrom på rostat bröd till förrätt och själva maten bestod av älgkött, klyftpotatis & vitlökssmör, så sjuuuuukt gott :D

Aja, anledningen till att jag åkte dit var för att vi skulle kolla på filmer som Davids polare hade lagt in på hans lilla hårddisk x) så vi kollade först på Batman Begins, har aldrig sett den förr men den var skitbra ju :D fast inte lika bra som den när jokern är med ;) sedan kollade vi på Extreme Movie, hahaha seriöst den sjukaste filmen jag någonsin sett! Men rolig var den x) och till sist kollade vi på Honey :) åhh, Jessica Alba är såå snygg, måste t.o.m jag som tjej erkänna ;o den filmen var okej. Just det, som grädde på moset kollade vi på några avsnitt av 2½ men! (yy)

Åkte hem vid halv ett och nu sitter jag här vid min älskade data, hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0