lyckad fredag !

Tjaa :]

Igår var det fredag. Skolan rullade på, hände roliga saker som vanligt (y)
Slutade halv två. Följde med Jenny och köpte ungdomskort, sen åkte jag hem.

Väl hemma snackade jag med Lizette i telefunken, sen gick jag och mötte Jenny, vi tog 16:37-bussen till Tierp. Emma klev på i Kyrkbyn :) i Tierp mötte Fanny & Nichole oss :D vi gick till Ica, sen mötte vi resten av folket och gick till Brorsans och käkade pizza (y) mycket trevligt & gott! Tror vi var 10 pers :)
Sen drog vi till Unkan (andra gången i mitt liv som jag är där, haha) och där var det asroligt folk! :D var där hela kvällen, sen tog jag, Jenny, Joey & Josef 23:25-bussen hem till mig. Kollade på Naked Mile och sussade sen gott :D killarna fick sova i min "sköna" bäddsoffa, haha. Btw så låg jag & Jenny och pratade till halv sju på morgonen, haha (y)

Idag käkade vi frukost och kollade på Book of Love :) nu sitter jag här för mig själv och är nyfiken på vad kvällen har att erbjuda !

Mamma är hemkommen från kursen (snart är hon kostrådgivare!) och hon var på väldigt bra humör :) jag har faktiskt saknat henne (a) <3


Jocke får stå för bilden, bara lite taggad på salladen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0