karlavagnen

hejhopp gummisnopp !

dagen började med att lizette kom hit och värmde sig, sen gick vi till gryttjom. efter några minuter kom david och joinade oss :) vi tog 11:17-bussen till uppsala. på bussen satt alice och väntade på oss :D väl framme i uppsala var vi hungriga (hmm, typiskt oss) så vi gick till cupido. för mig blev det bakad potatis med skagenröra, mums! :D sen shoppade vi ofc! jag köpte mig en tröja, läppglans, armband och en hårspray som skyddar håret när man fönar & plattar det (y)

på kvällen var david med i radio, är det coolt eller är det coolt? :D karlavagnen t.o.m, sveriges största radioprogram. han var jätteduktig, jag tror han kommer lyckas bli radiopratare när han blir stor :)

lite flumbilder från stan ;D


och så avslutar vi med radiodavid i egen hög person :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0