kalas :D

goddagens

mamma väckte mig halv tolv -.- då var det bara att göra sig iordning och vid halv ett kom david och hämtade mig på sparken :D vi turades om att skjutsa varann, höhö. väl framme hos lizette gav jag henne sivs present. senare kom allan och efter ännu ett tag kom alice! hon hade med sig presenten från henne, mig & david. ett presentkort vi hade gjort där det stod att vi bjuder lizette på fyrishov inklusive mat på lördag :D och efter det en överraskning hemma hos david ;) hihi.

vi käkade smörgåstårta och marrängsvisch, mycket gott! :D och blåbärscidern smakade gräjjt.

annars flummade vi och spelade spel :D sen skjutsade allan hem mig, snällt :)

imorgon är det skola plus att lizette fyller! jag längtar faktiskt till skolan (y) min galna underbara klass och att få tänka på annat :) jobbigt bara att lägga sig tidigt ikväll och gå upp tidigt imorgon... aja, en sak jag verkligen ska försöka göra är att inte äta godis mitt i veckorna! fy.

och vet ni, jag är typ inte förkyld längre :D här kommer lite bilder från dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0