jag mötte en brallis, hon gav mig en blick.

Hahahaha, bäst att jag börjar med det då. I lördags lyssnade jag, Lizette, David & Alice på "Dunder & snus" med Eddie Meduza och då höll vi verkligen på att dö av skratt och vi fick spola tillbaka låten flera gånger! Han sjöng nämligen innehållet i min rubrik, synd bara att det inte stavades Bralice xD

Nej nu ska jag sansa mig. Tisdag kallar man dagens dag. På svenskan ska vi börja läsa svenska romaner. Henke valde en bok åt mig av Selma Lagerlöf ;P stannade kvar på showmöte till klockan tre. Då gick jag till station och plötsligt ser jag en grön mössa, den kan då alltid få en på glatt humör! Så jag & Lizette, fyllda med flum-energi, satte oss bredvid varann på bussen :D

När jag kom hem bjöd mormor mig på majskolv (smaskens!!) och middag en stund efter x) och lite senare fruktsallad, haha (y) annars har jag pluggat fysik & tränat på spanskaglosorna. Pallar ej läsa i fysikboken, Håkan har ju ändå sagt alla frågor och om man är smart antecknar man ju och övar på det ;) okej jag tappade bort mina anteckningar, men då är det ju tur att man har Martin i klassen! :]

Förresten, imorse försov jag mig en hel timme! :O så går det när inte mamma är hemma, inget är i sin ordning! Som tur var skjutsade pappa mig till skolan så jag kom faktiskt i tid ;D

OBS! Jag kom åt någon knapp så hela inlägget blev i kursiv text, det går inte att trycka tillbaka! :O herregud...


Jocke & Joey - söta små viskande flickor !

"Hahahaha, där sa du allt något kul!"

Kommentarer
Postat av: Lizette

jaaa :D <3 det ska vi lätt göra :)

2010-01-20 @ 09:14:09
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Lizette

hahaha den låten! xD



sv. ja så bra, kände att jag var på riktigt bra humör ;D det var bara rickard :P

2010-01-20 @ 09:40:41
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

oh yeah ;)

hahahahahahhha xD

härligt :D haha jaha x)

2010-01-20 @ 20:55:48
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0