isa på nya äventyr !

tjaaaa

haha gårdagen var galen. det började med att jag åkte till tierp vid halv tre kanske. frågade om sommarjobb på färgaffärn (dom sa kanske), köpte mig en frida-tidning och satte mig på café corner och drack en latte :) tåget till skutskär skulle gå 15:55, men det var försenat och det bytte klockslag hela tiden! till slut var det inställt -.- jag frös som satan och hade på mig gympaskor för dragkedjan på min ena vinterstövel gick såklart sönder samma morgon -.- plus att jag är förkyld, gräjjt.

iaf så klev jag på 17:05-tåget. trodde jag. klev tydligen på ett sånt där tåg med våningar och grejer, haha. och plötsligt märkte jag att tåget inte stannade någon gång, så jag frågade en snubbe och han sa att det var ett direkttåg till gävle, hmm. då sa dom i högtalarna att det var något tekniskt fel på tåget så det skulle stanna vid närmaste station. jag hade ingen aning om vart vi var, men då ringde lizette och sa att hon & allan såg tåget xD såklart var vi i just skutskär! men jag fick inte gå av, gaah. då sprang lizette fram till tåget och ställde sig och glodde på mig genom dörren, det var nog det fulaste jag någonsin skådat, HAHA! så jävla flum.

men som sagt, jag fick inte gå av så det var bara för lizette & allan att brumma iväg till gävle. till slut kom jag också fram dit. bion började halv nio så vi hade inget att göra, därför drog vi till tant siv (y) jag kom på att jag varken hade ätit lunch eller middag, galet, jag som jämt är hungrig! hade haft för mycket att tänka på helt enkelt, haha. men fick kakor, julmust och en banan av siv ;) sen drog jag, lizette & allan till bion och såg göta kanal och mumsade på popcorn :D filmen var kul! sen skjutsade dom mig till siv medan dom drog till skutskär. hos siv fick jag te & mackor och vi satt och snackade :) trevligt !

jag gick och la mig i gästrummet och sussade gott :)



idag vaknade jag vid halv elva. siv gjorde iordning värstingfrukosten med risgrynsgröt, ägg, mackor och te ;D vi gick till en godisaffär där siv köpte godis åt mig (a) sen var det dags att dra hem, kl 13:02 satte jag mig på buss 501 :) den gick till älvkarleby och sen bytte den bara nr till 510 och fortsatte mot tierp ;) shit vilken resa, tog hur lång tid som helst! men kul att se lite annan miljö, haha.

ikväll blir det bara tv-mys med päronen :) puss !



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha så jävla kul! skrattar när jag läser allt xDD

2010-01-09 @ 21:48:39
Postat av: Lizette

ville den inte visa mitt namn :s om den inte gör det nu heller så tror jag du vet vem det är ifrån ändå ;)

2010-01-09 @ 21:49:39
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

hahahhaha skitkul xD härligt att du glädjs av min text ;) haha jag fattar nog att de är från dig min kära flåddisch ;D

2010-01-09 @ 22:38:26
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jasså de var kul att hära xD

2010-01-10 @ 20:59:07
Postat av: Anonym

hahaha jasså de var kul att hära xD

2010-01-10 @ 20:59:07
Postat av: Anonym

damp igen :s ///////////// FLÅDDISCH

2010-01-10 @ 21:00:06
Postat av: Isa

HAHAHAHAHAHA !

2010-01-10 @ 22:11:40
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0