för världen utanför är vår och världen utanför är kall men världen utanför har allt.



Goder afton !

Idag är det måndag. På geografin hade vi vikarie så jag & Jenny tyckte det var onödigt att jobba, därför kollade vi på supergamla sms på Jennys mobil och vi dog nästan bokstavligt talat av skratt! Hahaha :D på idrotten övade vi tekniken i handboll, det var skitkul! :) Josef har färgat håret svart så nu ser vi ut som tvillingar enligt vissa, haha :D

Efter det stannade jag kvar på showmöte i några minuter bara, sen uträttade jag & Lizette lite ärenden :) fick skjuts hem av Lizettes pappa (y) väl hemma kom mormor över med käk ;) sen skrev jag ut bilder åt Jenny som hon ska ha till sin bilduppgift (hennes skrivare strejkar) och bilderna var asfina! :) jag fixade till min egen bilduppgift också.

Sen var det dags för boxning, men Emma hade blandat ihop tider så vi kom 10min försent och då var ytterdörren låst! :( så jävla surt, jag var astaggad! Aja, så kan det gå. Bättre lycka nästa gång ;)

Eve åker till Egypten i natt! Är jag avundsjuk eller är jag avundsjuk?

Juste, idag bytte Nichole skola! Trist att hon inte går kvar :( <3

Innan jag avslutar vill jag säga grattis till Marcus Bergström som fyller 17 idag! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gamla sms ftw!!! HAHAHAHA xDDD.

Åh, tack så mycket btw^^ <3

2010-01-19 @ 18:04:57
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

ja verkligen, HAHAHAHA! (yy)

hihi :D <3

2010-01-19 @ 21:57:23
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0