flyktsoda, ta mig i land, sätt mig i brand, ibland ibland ibland

Tja !

Ännu en ny dag, denna gång en onsdag. I skolan hade vi genomgång med den där Samuel (Henkes lärarkandidat) och han var faktiskt skitbra måste jag säga och verkar trevlig :) och Eve är tillbaks från Egypten! :D

Efter skolan mötte jag David och vi tog en fika på Café Corner :D trevligt! Vi pratade om senaste nytt och jag var skyldig honom pengar x/ höhö, men nu har jag iallafall betalat tillbaka. Fick skjuts hem av Davids mamma :D alltså inte jag eller Lizette, han har faktiskt en riktig mamma också...

Btw så mötte jag Syv-Siv idag i korridoren och hon sa att det spelade ingen roll vad man valde för inriktning nu för man kan ändå ändra det när man börjar tvåan ;P
Så när jag kom hem fixade jag ansökan! :D

Nu blir det tv:n, tjaarå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0