Hejhej !

Tisdag. En helt vanlig skoldag bara, tittade på någon film på historian om andra världskriget när tyskarna åkte ubåt. Kollade på den på svenskan med men den är 3h lång så han ändå inte klart ;P på kemin kollade vi på en annan film - om kemi förstås. Så mycket filmtittande idag, sköönt !
På bilden hade vi vikarie, så flummade istället för att jobba (y) måste ändå göra bildarbetet hemma för jag ska hålla på med datorn och så.

Hemma har jag inte gjort mycket alls. Tänkte jobba lite med geografin, tar upp boken ur väskan, men tror ni pappererna ligger där i? Nej, självklart inte. Så satte mig här och spelade något spel istället, haha. Och så har mamma klippt min lugg lite grann, nis! :)

We are young, we run green
Keep our teeth, nice & clean
See our friends, see the sights, feel alright
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0