bästavän<3



tja

idag gick jag till lizette vid ett-tiden. skönt med en promenad faktiskt, har inte varit utanför dörren sen nyårsafton (y) som vanligt var det underbart att träffa henne! hade mycket att prata om. förutom att prata gick vi ut med mila, satt vid datan och till middag bjöds det på tacos :D

när jag kom hem fanns det lite mindre än en tredjedels tårta i kylen! kaffe-maräng-tårta :D kan lova att den är god! mormor & olle hade tydligen varit här på dan och firat pappa i förskott. hehe det är nästan lite pinsamt att hela tårtbiten slank ner ;) närå, det är jag i ett nötskal.

nu ska jag duscha & sen titta på vänner eller något :)

oh, tell me you're here
that you will watch over me, forever !
oh, take hold of my heart
show me you'll love me, forever...


Kommentarer
Postat av: Lizette

alltid bäst :D<3

2010-01-04 @ 19:55:15
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

alltid, min kära :D <3

2010-01-04 @ 23:58:22
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0