världens bästa kusiner !

Jag sitter jämt & tänker så mycket och ibland tycker jag det är såå skönt att få skriva ut tankarna här :) skitsamma om det är viktiga saker eller oviktiga, ledsna eller glada, jag tvingar er inte att läsa ;) fast jag blir ju såklart glad om ni gör det, haha !

Iallafall, på sista tiden känns det som att jag har kommit väldigt nära både Erik Eriksson & Oskar Hällström! Är jämt med Erik i skolan och nu på sista tiden så har jag märkt hur sjukt lika dom där kusinerna är i sättet! Mycket som Erik gör & säger blir det att jag tänker "haha exakt så där hade ju Oskar gjort/sagt!" och jag tycker det är kul att dom är så lika varann för jag träffar inte Oskar så mycket så nu får jag ju träffa en del av Oskar i Erik kan man säga! ;D och båda är så omtänksamma, man kan verkligen prata med dom om allt, dom lyssnar & bryr sig. Dessutom är dom alltid så glada, man blir glad av att se dom! Inte nog med att båda är galet snygga också, haha :D dom är också så sjuukt roliga :D det här inlägget kanske är lite onödigt för jag vet inte ens om dom läser min blogg xD men som sagt, det är skönt att skriva tankar här, plus att jag vill såklart att alla ska förstå, att det här är världens underbaraste kusiner :) två kompisar jag aldrig vill mista! Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Oskar

hihi ;)

2010-02-07 @ 22:48:56
Postat av: Isa

:D

2010-02-08 @ 15:24:42
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0