Torsdag med Fled Flinta !

Det här inlägget får handla om gårdagen :]

Skolan började med svenska nationella uppsatsen, man hade tre timmar på sig och det var faktiskt fett chill ;) skrev en blandning av en krönika & artikel, blev klar snabbare än jag trodde och satt sedan och lyssnade på musik, åt lite gott, drack kaffe och spanade på min klass, haha.

Typ inga hade idrottskläder för vi trodde det var teori. Men vi fick vara med ändå och spela innebandy eller basket. Jag, Jenny & Fanny spelade innebandy med grabbarna, askul & flummigt! :D alla höll på att garva ihjäl sig för Jocke gick i cirklar runt hela gympasalen och rörde sig i takt till musiken samtidigt som han drog ett hopprep efter sig xD haha man ba wtf?!

Freddan följde med mig hem efter skolan och vi var duktiga och pluggade :)

Sedan intervjuade jag pappa till engelskan, hur det var att vara ung förr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0